Saznala sam da sam u drugom stanju ali je moja sreca kratko trajala


Dobar dan svima, zovem se Trivuna i danas cu sa vama podeliti svoju zivotnu pricu. Pricu koja je ostavila veliki trag u mom zivotu.




Sve je pocelo ovako: Udala sam se krajem decembra 2012. godine. Poslije nekoliko meseci saznajem da sam trudna i mojoj sreci nije bilo kraja. Ta sreca je nazalost kratko trajala jer sam imala sponatani u 5. nedelji trudnoce. 2014. krecemo ici od doktora do doktora, radili smo mnogo nalaza sto je bilo puno iscrpljujuce. Poslje tih nalaza meni zakazuju histeroskopiju i saznajem da sam opet trudna i mojoj sreci nije bilo kraja.

Trudnoca je tekla uredno sve do 6. 7. 2015. Toj dan se opet desava spontani sa 2 i po mjeseca trudnoce. U novembru mesecu 2015. ginekolog me salje da idem hematologu. Hematolog mi je preporucio da uradim analize na trombofiliju i polse 15. dana cekanja saznajem da imam urodjenu trombofiliju. Kada sam ponovo otisla na kontrolu ginekologu preporucio mi je da idem uraditi medicinski potpomognutu oplodnju 2016. godine.

Odradila sa to i cekala da idem da radim BCHG da vidim da li je uspelo i nazalost opet jos jedno razrocarenje. Doktorica ginekolog kaze da napravimo malo pauzu i da se javimo opet za par mjeseci za prvu proceduru vantjelesne oplodnje. Odradili smo i to ali nazalost nije bilo uspesno, BHCG negativan i opet jos jedno razocarenje. Pravimo opet pauzu i javljamo se opet za drugu vantelesnu oplodnju u januaru 2017.

Kada smo zavrsili sa svim pripremama, u martu mi rade drugu vantjelesnu. Tih 15. dana do BCHG namaza mi je bilo ko sa 15. godina. Nalaz je bio pozitivan BHCG je bila 5,56. Obradovala sam se mnogo ali sestra mi je rekla da dodjem za dva dana da ponovimo test i nakon dva dana on pada na 2.
To je bila biohemijska trudnoca. Bila sam jako razlocarana, doktorica mi je predlozila psihologa ali ja sam odbila i otisla sam kuci.

Zene koje su imale suocavanje sa sterilitetom mogu potpuno da razumu osecaj kada ne mozete da dobijete bebu a silno je zelite. Ovom porukom zelim da ohrabrim sve buduce mame da nastave da se bore za potomstvo i da znaju da ce jednoga dana uspeti u tome.

Nema komentara:

Objavi komentar

Svaki Vaš komentar je bitan !

Pages