Moj Kucni Lekar: Tebi ne treba ali sigurno njemu treba


Moj Kucni Lekar zeli da pokrene akciju pod nazivom
 "tebi ne treba ali sigurno njemu treba".
Cilj akcije je da pomognemo jednim drugima 




Sta je cilj akcije?

Akcija je neprofitna, sto znaci da ne moze doci u razmeni novca ili bilo kog drugog novcanog sredstva.
Cilj je da pomognemo ljudima kome je pomoc potrebna u nematerijalnom smislu.
Moj kucni lekar ce spajati te ljude preko drustvene mreze i dati im tu mogucnost da se dogovore oko razmene pomoci.

Sta mogu da poklonim?
Ako imate predmet koji vise ne koristite ali je u jos uvek u dobrom stanju, mozete je dati osobi kojoj je taj predmet potreban to moze biti:

- odeca ili obuca
- pribor za skolu 
- pribor za licnu higijenu koji nije upotrebljivan
- namestaj koji vise ne koristite
- medicinska pomagala ( fotelja..)
- Licne usluge ( frizer, manikir, pedikir) BESPLATNO
- Oprema za bebe i mladu decu
- igracke za decu 
-pribor za jelo i pice
-knjige za ucenje 

Svi predmeti moraju biti ispravni i u dobrom stanju.
Moj kucni lekar ne moze proveriti ispravnost predmeta i ne odgovara za naknadne probleme.

Kako se odvija akcija?
Osoba A se javi sajtu "Moj Kucni Lekar" i kaze sta bi zelela da pokloni.
Sajt invertira poklon u bazi podataka.
Osoba B se javi sajtu da joj je potreban jedan predmet,
ako osoba A zivi blizu osobe B sajt ce stupiti u kontakt sa osobom A i uz njeno odobravanje
dati mogucnost kontakta sa osobom B.
Osoba A i B same odlucuju o nacinu posiljke ili predavanja predmeta.
Osoba A nesme ni u kom trenutku potraziti nadoknadu za predmet, on mora biti 100% besplatan i siguran za upotrebu.
Moj kucni lekar ne odgovora ni za kakve probleme koje se mogu desiti izmedju osobe A i B kao ni za  ispravnost predmeta.

Kako kontaktirati moj kucni lekar?
Sve sto trebate da uradite je da posaljete poruku na facebook adressi:



mojkucnilekar@gmail.com 
( sa naglaskom pomoc)

Pomozimo onima kojima je pomoc neophodna:

Da li ste znali da svakog dana jedna porodica nema dovoljno neophodnih sretstava.
Pomozimo onima kojima je pomoc neophodna.



PAZNJA:

Moj Kucni Lekar ne odgovara za nikakvu prevaru ili bilo koj drugi problem koji se moze naciniti tokom razmenjivanja predmeta. Nemojte uzimati predmete ako nisu dobrog stanja ili ako mogu biti opasni po zdravlju.
Ako osoba koja vam daje predmet trazi naknadu, nemojte uzimati predmet i odmah obavestite Moj Kucni Lekar kako bi osoba bila odmah izbacena.
Moj Kucni Lekar ne poznaje ni jednu osobu, posiljske ili predmete razmenjujete na svoju sopstvenu odgovornost.
Nikakva nadoknada, novac ili bilo koje materijalno sretstvo nesmeju biti menjani tokom ove akcije.





Pages