Najčešća pitanja koje bi ste želeli postaviti doktoru

Naravno, razumem vas potpuno, postoje pitanja koje bi zeleli postaviti svom kućnom lekaru ali ne smete. Pomoću FACEBOOK-A dobio sam nekoliko pitanja, u ovom postu ću vam dati odgovore.

1. Da li vašim prijateljima čitate dijagnoze

Naravno, ne samo našim prijateljima već svakoj osobi koja ne moze da razume svoju dijagnozu ili svoju bolest, za to doktor služi.

2. Kada upoznate nekoga i kažete da ste lekar, da li vam on izlista svoje simptome?

Desilo se nekoliko puta da se susretnem sa osobama koje upoznajem po prvi put i da mi kazu šta ih boli, nije mi tesko da ih posavetujem, ipak to je moja profesija. Biti doktor nije samo nekoliko sati, već ceo zivot.

3. Da li vam se nekada desilo da vam neko potraži generalnu analizu njihovog zdravlja?

Ako pricamo o samom pitanju zdravlja da, desilo se, samim tim pošaljem osobu da uradi potrebne analize, ali nikada mi se nije desilo da upoznam osobu i da me pita pregledaj me i vidi da li sam dobro.

4. Kako možete gledati krv?

U pocetku je bilo teško, iskreno bilo mi je muka, ali s'vremenom se čovek navikne. Ipak ta tecnost je sastvani deo svakog organizma.

5. Kako imate hrabrosti reći dijagnozu jednog pacijenta?

Iako smo doktori, nije svejedno, ipak i mi smo ljudi, imamo osećaje. Reći jednoj osobi da boluje od jedne bolesti je jako teško, ali moramo ostati profesionali, skupimo snage i objasnimo na najbolji način bolest kao i njeno lečenje.

6. Svi vi doktori pričate da je pušenje štetno, da li vi pušite?

NE NE NE..... Bio doktor ili ne PROTIV sam pusenja.

7. Zasto pišete tako ružno?

Skrećujemo sebi vreme.... Šalim se, ja pisem onako učenicki, svaki doktor ne piše isto.... Sve je stvar brzine... ali svaki doktor razume rukopis drugog doktora, jedino apotekarima dešifrovanje postavlja problem.

8. Uvek kasnite.... Zašto?

Ne doktor nikad ne kasni, doktor samo uzme vremena da objasni svom pacijentu dijagnozu.

9. Šta je najgore što ste videli?

Ništa me nikada nije zgrozilo, sem krvi prvog puta...

10. Da li ste nakada imali ozbiljnu situaciju na ulici?

Da, desavalo mi se da susretnem staru baku kojoj nije dobro, ili saobracajnu nesrecu ali srecom nista strasno.

11. Kako se osećate kada pacijent ode iz vaseg kabineta?

Dati dijagnozu, i izleciti pacijenta je predivna stvar. Ali najtužniji sam kada imam pacijente kome mogu uspostaviti dijagnozu ali ne i lečenje, jel leka protiv te bolesti nema.

12. Zasto beo mantil?

To nas čini herojima.... mala šala. Bela boja je znak čistoće, nositi beo mantil je više stvar higijene nego samog stila. Kad doktor uprlja svoj mantil moze se videti na beloj boji a kod ostalih boja ne. Ovo se ne odnosi na hirurge, njihova zelena boja je više zbog koncentracije, jel bela skreće pogled i pažnju.

2 komentara:

Svaki Vaš komentar je bitan !

Pages