Prica jedne mame: Mame malog borca

Prenosimo vam u celosti pricu jedne mame, ovim putem zelimo da joj zahvalimo sto nam je dozvolila da u celosti prenesemo ovu pricu koja moze biti poucna mnogim roditeljima.

Predstavljamo vam Jelenu i njenog sina Lazara


Ovo je moj Lazar. On je trece dete iz druge trudnoce. 
Prvo sam rodila blizance u 8-mom mesecu, carskim rezom, bili su mali sa kilazom od 1700 i 1800 i hvala Bogu sve je sa njima ok uglavnom osim sto je cerka na granicnoj inteligenciji i malo joj slabije ide skola.

Onda posle 3 godine rodio se i Laza. Trudnoca je bila uredna sve ok do dana kada je dosao porodjaj.Iako sam imala celu noc bolove a tek ujutru kada su postali jaci otisla sam na porodjaj. Kada sam tamo stigla rekli su mi da je sve ok i da se ne foliram jel mi nije nista.
Ostavili su me u pred porodjajnu sobu i uopste nisu obracali paznju na mene.
Imala sam jedno 5-6 napona sigurno a oni me nisu ni pogledali sve dok muz nije nasao vezu.

Porodila sam se za 10. minuta.
Lazar je bio ljubicaste boje, nije plakao a glava mu je bila ogromna, sira od ramena.

Bilo kako bilo izasli smo za dva dana iz bolnice a on je dobio 8. ocenu.
Prvih mesec dana je bukvalno mjaukao, jedva mu se glas cuo.
Prolazilo je vreme, on se ponasao drugacije, na primer: uvece se probudi, vristi, udara se u glavu, cupa.....

Vodila sam ga u hitnu ali niko nije nista preduzimao.

Kad je ima 5. godina dala sam ga u vrtic i zahvaljujuci logopedu koji je tamo radila mi dobijemo uput  za institut za govornu patologiju i psiho fizicke poremecaje. Zahvaljujem logopedu jel nam je ona rekla da proverimo treci krajnik. On je propricao cim su ga operisali jel pre toga nije uopste i nista pricao.

Kompletan til strucnjaka ga je pregledalo i ustanovili su putem elektroencefalografa (EEG) da ima epilepsiju. Posle toga je snimio i glavu i ustanovili su da mu mozak nije dovoljno razvijen i da nema dosta vijuga u mozgu.

Sada ima 5. dijagnoza a najnovija mu je neurofibromatoza.

Trenutno se leci od epilepsije na klinici za neurologiju i psihijatriju za decu i omladinu.
Epi napade nema vec neko vreme i mnogo mu je bolje od kada smo ga vodili na Ostrog.
Jedino sto mu je IQ spao sa 34 na 25 i vise nije laka dusevna zaostalost nego teska.

Ali ja verujem u Boga i verujem da ce i to biti bolje a do tada cuvacu ga kao malo vode na dlanu, on je moja dusa, moja beba i nasa velika maza.

Ja svima vama zelim od srca da vam deci bude bolje i neka vam svima Bog da puno snage da izdrzite sve sto vam zivot nosi.

Nema komentara:

Objavi komentar

Svaki Vaš komentar je bitan !

Pages