Mladic sa autizmom koji je pomocu muzike postao barista


Predstavljam vam mladica po imenu Sam. Sam je mladic koji ima autizam i koji ima prolema sa motorikom. Njegova zelja je bila da postane barista ali zbog njegove motorike to nije bilo moguce...


Sve se to jednog dana promenilo. Lokalni direktor jednog Starbuk restorana zaposlio je sama i dao mu je jednu ideju: da njegove pokrete sinkronizira uz stilu muzike.
Sam je to pokusao i uspelo je. Danas sam radi u Starbuk restoranu i kuva kafu igrajuci.

Kako sam naglasava muzika mu pomaze da kontrolise svoje telo ali najvise od svega da ima potpuno poverenje u samog sebe.

Sam je postao poznat tako sto je jedan intenet korisnik snimio Samov servis kafe i video je vidjen mnogo puta i samim tim je Sam postao popularan.
Sam je bio pozvan na vise inostranih televizija radi intervjua ali koji je takodje promenio njegov zivot sa autizmom.

Da potsetimo sta je autizam:
Autizam ili PAS (Poremećaj autističnog spektra) je neurološki poremećaj koji dotiče vise aspekata u razvoju deteta. Poremećaj dotiče moć komunikacije, razgovor sa ostalima i odnos prema okolini.

Na Balkanu 1 dete od 80 je dijagnostikivano sa  autizmom svake godine. Iako još uvek nije utvrdjen zbog čega, autizam je vise primetljiv kod dečaka nego kod devojčica.

Pažnja: Autizam nije psihološka ili psihijatrijska bolest već poremećaj koji usporava cerebralni rad!

Video o kome vam pricam mozete pogledati ispod.







1 komentar:

  1. Predivno. Sjajan je i uziva. Svaku srecu mu zelim!

    OdgovoriIzbriši

Svaki Vaš komentar je bitan !

Pages