Nisam primetio da mi se krpelj zakačio za nogu, danas imam posledice


Sve je pocelo jednog lepog sunčanog dana kada sam otišao sa porodicom na izlet. Kako tog dana nisam radeo odlucili smo se supruga i ja da odvedemo decu u jednom velikom parku i napravimo piknik.


Nisam znao da će taj dan promeniti ceo moj život.

Proveli smo se super. Igrali smo se s decom, trčali, jeli. Vratili smo se kasno kući. Ja sam se istusirao i otišao u krevet. Ujutru kada sam se probudio noga me je jako svrbela, kada sam pogledao o čemu se radi, bio sam šokiran. Na mojoj nozi bio je zakacen krpelj koji se već nadebljao ili kako se kaze dobro naio krvi. Pozvao sam suprugu i uputili smo se odmah u bolnicu.

Doktori su mi izvadili krpelja i pustili me kuci. Tri dana nakon toga, noga je počela da se naduvava, pocelo je mesto da me svrbi i jako je pocrvenelo. 

Opet bolnica, testovi. Sumnjalo se na Lajmsku bolest. Bolest koja se prenosi preko krpelja i koja može da izazove puno nuroloskih i fizičkih problema.
Izvadili su mi krv, prepisali antibiotike i kremu. Dani su prolazili cak vise od dva meseca a  meni je bilo sve gore i gore. Prestao sam da jedem, stalno sam bio umoran i počeo sam da slabim. 
Moja supruga je pozvala hitnu pomoć koja je došla po mene i odmah su me odveli jel sam dehidrirao. Nisam cak mogao ni vode da pijem.

Doktori su želeli da budu sigurni da se radi o Lajmskoj bolesti i uradili su mi lombalnu punkciju. U iscekivanju rezulatata ostao sam u bolnici na dalje pracenje a rezultati su polsati hitno na ispitivanje. Nakon dobijanja rezultata, ustanovili su da se radi o Lajmskoj bolesti i da je u trecem stadijumu. Prepisali su mi jake antibiotike narednih dva meseca. Počeo sam da se osećam bolje i napustio sam bolnicu.

Nakon narednih tri meseca zdravlje mi se naglo pogoršalo. Počeo sam da povracam i imao sam jake bolove u stomaku. Ispostavilo se da je bolest bila još tu i da mi je jetra znatno oslabila. Bolest nije skroz otklonjena vec je bila samo sakrivena i u mirnom stanju.

Opet bolnica, antibiotici, infuzije. 

Narednih dva meseca i jakih lekova sve se vratilo u redu. Nažalost danas imam posledice ove bolesti. Nakon promena vremena mišići su jako bolni i imam problema sa jetrom. 
Kako bolest napada neuroloski sistem kretanje mi je otežano i ne mogu raditi jake fizicke poslove. 

Ovom pričom zeleo bih da skrenem pažnju svim osobama a pogotovu roditeljima da pripaze na svoju decu. Nakon svake šetnje pregledajte svoje telo kao i vaše dece pogotovu ako ste bili u parku ili u sumi.

Nema komentara:

Objavi komentar

Svaki Vaš komentar je bitan !

Pages