Tate govore: kako je moj andjeo dosao na svet


U nekim zemljama, gde su higijenski u slovi u najboljoj meri, ocevi imaju pravo da prisustvuju porodjaju. U Francuskoj čak 80% oceva su prisustvovali porodjaju. U razgovoru sa nekim roditeljima uspeo sam da prikupim nekoliko svedočenja dešavanja tokom porodjaja.

 

Tata Nikola: rekla mi je “ ostavi me na miru, beži odavde”
Sve je bilo magično tokom devet meseci ali na dan porodjaja moja supruga me je izbacila iz sobe... zamalo. Imala je jake bolove i čekala je do kraja kako bi primila epidural. Kad je trebala da primi injekciju ja sam je držao kako nebi mrdala, mazio je po licu i bodrio je kako je hrabra i jaka, za uzvrat mi je rekla “ma ostavi me bre na miru, ajde izadji napolje! Ne ne ostani ovde!” Nakon 30 minuta naš sin Gabrijel je došao na svet.
Nakon porodjaja izvinila mi se na reakciji ali naravno nisam joj uzeo nista za zlo, ipak to je moja supruga koju i doprinela mi je najlepsi pokon.

Tata Damjan: “ja sam porodio svoju suprugu” 
Bilo je stvarno prelepo. Babica je izvukla bebu do ramena i posle me je pozvala da izvučem bebu sam. Bio sam presrećan. Ja sam porodio svoju suprugu i stavio joj bebu u ruke. Magican prizor. 
Danas mogu ponosno da kažem svima da sam prisustvovao porodjaju a i porodio svoju suprugu. Čak sam uspeo i da snimim bebin prvi plac diktafonom, uspomena za ceo život. Moja supruga mi je rekla da nam kod druge bebe nece biti porebna babica, haha hah mislim da cu postati doktor iako sam za sada vatrogasac.

Mama sara: moj muž nije zeleo da prisustvuje porodjaju”
Bili smo u bolnici počela sam da osecam bolove. Pitala sam još jednom muža da li želi da prisustvuje porodjaju,  da zajedno docekamo naše prvo dete. Nije želelo. Molila dam ga i rekla mu da mi je potreban. Slikali smo se, slušali muziku i u medjuvremenu mališan je zeleo da dođje na svet. Sve se ubrzalo. Nije imao vremena da izadje nabolje.

Tata je ipak ostao ali nije zeleo da preseče pupcanu vrpcu sto sam razumela i prihvatila.
Kada se sve završilo, tata je zajedno sa predijatrom pregledao bebu. Kada smo se vratili kući pitala sam ga zašto nije zeleo da prisustvuje i iseče vrpcu, jadnicak mi je odgovorio da nije mogao da podnese sve te bolove koje trpim i moj plac(a ja sam plakala kao beba),  a pupcanu vrpcu nije zeleo da presece jel se plasio da ne povredi bebu.

Tata Petar: hteo sam da udarim pedijatra
Nakon porodjaja presekao sam pupcanu vrpcu i zajedno za pedijatrom otišao kako bi on proverio bebino stanje. Poceo je sa pregledima, slusanjem srca. Hteo sam da ga udarim kada sam video kako vrti bebu i savija je... supruga mi je posle rekla da je to samo deo pregleda koji se nazivaju refleksni pregledi. Srecom pa nisam udario pedijatra jer sam mislo da sve to radi namerno jer ne voli bebe. Dobro pa sam se iskontorlisao i nisam napravio gupost. 

Nema komentara:

Objavi komentar

Svaki Vaš komentar je bitan !

Pages